|
Blok -
pedagogicko psychologický a sociálno vedný základ
|
Min.
32
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Prízn. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPG/bUZ01/22
|
Teoretické základy pedagogiky |
|
5 |
4P |
S |
1 |
L |
P |
|
prof. PaedDr. Jana Duchovičová, PhD.,
prof. PhDr. Viera Kurincová, CSc.,
|
KPG/bUZ01/22
|
Teoretické základy pedagogiky |
|
5 |
4P |
S |
1 |
Z |
P |
|
prof. PaedDr. Jana Duchovičová, PhD.,
prof. PhDr. Viera Kurincová, CSc.,
|
KPSP/bUZ02/22
|
Všeobecná a ontogenetická psychológia |
|
5 |
4P |
S |
1 |
Z |
P |
|
doc. PaedDr. Marcela Verešová, PhD.,
|
KPSP/bUZ02/22
|
Všeobecná a ontogenetická psychológia |
|
5 |
4P |
S |
1 |
L |
P |
|
doc. PaedDr. Marcela Verešová, PhD.,
|
KZA/bUZ04/22
|
Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo |
|
2 |
2P |
S |
2 |
L |
P |
|
prof. RNDr. Mária Vondráková, CSc.,
RNDr. Barbora Matejovičová, PhD.,
Mgr. Zuzana Poláčiková, PhD.,
|
KZA/bUZ04/22
|
Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo |
|
2 |
2P |
S |
2 |
Z |
P |
|
prof. RNDr. Mária Vondráková, CSc.,
RNDr. Barbora Matejovičová, PhD.,
Mgr. Zuzana Poláčiková, PhD.,
|
KTIT/bUZ01/22
|
Informačné systémy školy |
|
4 |
2P + 2C |
PH |
2 |
Z |
P |
|
doc. PaedDr. Peter Brečka, PhD.,
Mgr. Miroslav Šebo, PhD.,
|
KTIT/bUZ01/22
|
Informačné systémy školy |
|
4 |
2P + 2C |
PH |
2 |
L |
P |
|
doc. PaedDr. Peter Brečka, PhD.,
Mgr. Miroslav Šebo, PhD.,
|
KPG/bUZ03/22
|
Teória vyučovania |
|
6 |
2P + 2S |
S |
2 |
L |
P |
|
prof. PhDr. Gabriela Petrová, CSc.,
PaedDr. Nina Kozárová, PhD.,
|
KPG/bUZ03/22
|
Teória vyučovania |
|
6 |
2P + 2S |
S |
2 |
Z |
P |
|
prof. PhDr. Gabriela Petrová, CSc.,
PaedDr. Nina Kozárová, PhD.,
|
KPG/bUZ05/22
|
Pedagogická diagnostika a špeciálna pedagogika |
|
5 |
4P |
S |
3 |
L |
P |
|
doc. PhDr. Petra Jedličková, PhD.,
doc. PaedDr. Erik Žovinec, PhD.,
|
KPG/bUZ05/22
|
Pedagogická diagnostika a špeciálna pedagogika |
|
5 |
4P |
S |
3 |
Z |
P |
|
doc. PhDr. Petra Jedličková, PhD.,
doc. PaedDr. Erik Žovinec, PhD.,
|
KPG/bUZ06/22
|
Pedagogika voľného času a metodika záujmovej činnosti |
|
5 |
2P + 2S |
PH |
3 |
L |
P |
|
doc. PaedDr. Dana Kollárová, PhD.,
PaedDr. Alexandra Pavličková, PhD.,
|
KPG/bUZ06/22
|
Pedagogika voľného času a metodika záujmovej činnosti |
|
5 |
2P + 2S |
PH |
3 |
Z |
P |
|
doc. PaedDr. Dana Kollárová, PhD.,
PaedDr. Alexandra Pavličková, PhD.,
|
Blok -
pedagogicko psychologický a sociálno vedný základ - nový model pedagogickej praxe
|
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Prízn. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
CCV/N-PRAXU1/20/22
|
Asistentská prax I |
|
2 |
30sC + 10sS |
A |
1, 2 |
L |
P |
|
PaedDr. Katarína Szíjjártóová, PhD.,
|
CCV/N-PRAXU1/20/22
|
Asistentská prax I |
|
2 |
30sC + 10sS |
A |
1, 2 |
Z |
P |
|
PaedDr. Katarína Szíjjártóová, PhD.,
|
CCV/N-PRAXU2/20/22
|
Asistentská prax II |
|
2 |
30sC + 10sS |
A |
2, 3 |
L |
P |
|
PaedDr. Katarína Szíjjártóová, PhD.,
|
CCV/N-PRAXU2/20/22
|
Asistentská prax II |
|
2 |
30sC + 10sS |
A |
2, 3 |
Z |
P |
|
PaedDr. Katarína Szíjjártóová, PhD.,
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok -
pedagogicko psychologický a sociálno vedný základ - pedagogicko-psychologické disciplíny
a záujmové aktivity
|
Min.
2
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Prízn. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPG/bUZ07/22
|
Historické a filozofické reflexie výchovy |
|
2 |
2P |
A |
2 |
L |
P |
|
doc. PaedDr. Gábor Pintes, PhD.,
PaedDr. Nina Kozárová, PhD.,
|
KPG/bUZ07/22
|
Historické a filozofické reflexie výchovy |
|
2 |
2P |
A |
2 |
Z |
P |
|
doc. PaedDr. Gábor Pintes, PhD.,
PaedDr. Nina Kozárová, PhD.,
|
KPG/bUZ08/22
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2S |
A |
2 |
Z |
P |
|
doc. PaedDr. Marianna Müller de Morais, PhD.,
|
KPG/bUZ08/22
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2S |
A |
2 |
L |
P |
|
doc. PaedDr. Marianna Müller de Morais, PhD.,
|
KPG/bUZ09/22
|
Sociálna pedagogika |
|
2 |
2P |
A |
2 |
L |
P |
|
prof. PaedDr. Ctibor Határ, PhD.,
|
KPG/bUZ09/22
|
Sociálna pedagogika |
|
2 |
2P |
A |
2 |
Z |
P |
|
prof. PaedDr. Ctibor Határ, PhD.,
|
KPG/bUZ10/22
|
Rodina ako edukačný partner školy |
|
2 |
2P |
A |
2 |
Z |
P |
|
prof. PhDr. Viera Kurincová, CSc.,
|
KPG/bUZ10/22
|
Rodina ako edukačný partner školy |
|
2 |
2P |
A |
2 |
L |
P |
|
prof. PhDr. Viera Kurincová, CSc.,
|
KPSP/bUZ07/22
|
Sociálna psychológia |
|
2 |
2P |
A |
2 |
Z |
P |
|
doc. PhDr. Viktor Gatial, PhD.,
Mgr. Andrea Juhásová, PhD.,
PaedDr. Lucia Süttö, PhD.,
doc. PaedDr. Marcela Verešová, PhD.,
|
KPSP/bUZ04/22
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2P |
A |
2 |
Z |
P |
|
Mgr. Andrea Juhásová, PhD.,
doc. PaedDr. Marcela Verešová, PhD.,
|
Blok -
pedagogicko psychologický a sociálno vedný základ - IKT vo vzdelávaní a prírodovedné
predmety
|
Min.
2
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Prízn. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KTIT/bUZ16/22
|
Informačné a komunikačné technológie vo vzdelávaní |
|
2 |
2P |
A |
2 |
Z |
P |
|
doc. PaedDr. Peter Brečka, PhD.,
doc. PaedDr. Viera Tomková, PhD.,
Mgr. Miroslav Šebo, PhD.,
|
KTIT/bUZ16/22
|
Informačné a komunikačné technológie vo vzdelávaní |
|
2 |
2P |
A |
2 |
L |
P |
|
doc. PaedDr. Peter Brečka, PhD.,
doc. PaedDr. Viera Tomková, PhD.,
Mgr. Miroslav Šebo, PhD.,
|
KTIT/bUZ18/22
|
Práca s interaktívnymi výučbovými systémami |
|
2 |
2C |
PH |
2 |
Z |
P |
|
doc. PaedDr. Peter Brečka, PhD.,
|
KTIT/bUZ18/22
|
Práca s interaktívnymi výučbovými systémami |
|
2 |
2C |
PH |
2 |
L |
P |
|
doc. PaedDr. Peter Brečka, PhD.,
|
KI/bUZIKTMU/22
|
IKT moderného učiteľa |
|
2 |
2S |
A |
2, 3 |
Z |
|
|
Mgr. Martin Cápay, PhD.,
Mgr. Jan Francisti, PhD.,
Ing. Mgr. Peter Kuna, PhD.,
|
KI/bUZDHV/22
|
Digitálne hry vo vzdelávaní |
|
3 |
2S |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
|
PaedDr. Viera Michaličková, PhD.,
|
KTIT/bUZ02/22
|
Multimediálna podpora vo vzdelávaní |
|
2 |
2C |
A |
3 |
L |
P |
|
doc. PaedDr. Peter Brečka, PhD.,
Mgr. Miroslav Šebo, PhD.,
|
KTIT/bUZ02/22
|
Multimediálna podpora vo vzdelávaní |
|
2 |
2C |
A |
3 |
Z |
P |
|
doc. PaedDr. Peter Brečka, PhD.,
Mgr. Miroslav Šebo, PhD.,
|
KF/PMVA/22
|
Prírodovedne a matematické voľnočasové aktivity |
|
2 |
2S |
A |
3 |
L |
|
|
doc. PaedDr. Ľubomíra Valovičová, PhD.,
doc. PaedDr. Janka Medová, PhD.,
|
KTIT/bUZ04/22
|
Bezpečnosť práce učiteľa |
|
2 |
2C |
A |
3 |
L |
|
|
doc. Ing. Ivana Tureková, PhD., MBA,
doc. PaedDr. Viera Tomková, PhD.,
|
KTIT/bUZ04/22
|
Bezpečnosť práce učiteľa |
|
2 |
2C |
A |
3 |
Z |
|
|
doc. Ing. Ivana Tureková, PhD., MBA,
doc. PaedDr. Viera Tomková, PhD.,
|
Predmet Multimediálna podpora vo vzdelávaní nie je určený pre študentov učiteľstva
Praktickej prípravy a učiteľstva Techniky v kombinácii.
|
Blok -
pedagogicko psychologický a sociálno vedný základ - cudzí jazyk
|
Min.
2
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Prízn. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KAJK/bUZ10/22
|
Anglický jazyk pre akademické účely 1 |
|
2 |
2S |
A |
2, 3 |
Z |
|
|
PhDr. Ingrid Kálaziová, PhD.,
Mgr. Jana Kamenická, PhD.,
Mgr. Klaudia Pauliková, PhD.,
|
KAJK/bUZ10/22
|
Anglický jazyk pre akademické účely 1 |
|
2 |
2S |
A |
2, 3 |
L |
|
|
PhDr. Ingrid Kálaziová, PhD.,
Mgr. Jana Kamenická, PhD.,
Mgr. Klaudia Pauliková, PhD.,
|
KAJK/bUZ11/22
|
Anglický jazyk pre akademické účely 2 |
|
2 |
2S |
A |
2, 3 |
Z |
|
|
Mgr. Petra Ivenz,
PhDr. Ingrid Kálaziová, PhD.,
Mgr. Klaudia Pauliková, PhD.,
|
KAJK/bUZ11/22
|
Anglický jazyk pre akademické účely 2 |
|
2 |
2S |
A |
2, 3 |
L |
|
|
Mgr. Petra Ivenz,
PhDr. Ingrid Kálaziová, PhD.,
Mgr. Klaudia Pauliková, PhD.,
|
JC/CJUCNj1/22
|
Cudzí jazyk pre učiteľské štúdium: Nemecký jazyk 1 |
|
2 |
2S |
A |
2, 3 |
Z |
|
|
Mgr. Renáta Pavlová, PhD.,
|
JC/CJUCNj2/22
|
Cudzí jazyk pre učiteľské štúdium: Nemecký jazyk 2 |
|
2 |
2S |
A |
2, 3 |
L |
|
JC/CJUCNj1/22
|
Mgr. Renáta Pavlová, PhD.,
|
JC/CJUCRj1/22
|
Cudzí jazyk pre učiteľské štúdium: Ruský jazyk 1 |
|
2 |
2S |
A |
2, 3 |
Z |
|
|
prof. PaedDr. Elena Zelenická, PhD.,
Mgr. Oľga Csalová, PhD.,
Mgr. Zuzana Kozárová, PhD.,
|
JC/CJUCRj2/22
|
Cudzí jazyk pre učiteľské štúdium: Ruský jazyk 2 |
|
2 |
2S |
A |
2, 3 |
L |
|
JC/CJUCRj1/22
|
prof. PaedDr. Elena Zelenická, PhD.,
Mgr. Oľga Csalová, PhD.,
Mgr. Zuzana Kozárová, PhD.,
|
|
|
|
Blok -
pedagogicko psychologický a sociálno vedný základ
|
Min.
2
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Prízn. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
CCV/N-PRAXU/20/22
|
Dobrovoľnícka prax |
|
4 |
40sC + 10sS |
A |
2, 3 |
Z |
|
|
PaedDr. Katarína Szíjjártóová, PhD.,
|
CCV/N-PRAXU/20/22
|
Dobrovoľnícka prax |
|
4 |
40sC + 10sS |
A |
2, 3 |
L |
|
|
PaedDr. Katarína Szíjjártóová, PhD.,
|
KPG/bUZ21/22
|
Predškolská a elementárna pedagogika |
|
2 |
2S |
A |
3 |
Z |
|
|
PhDr. Hana Zelená, PhD.,
doc. PaedDr. Monika Máčajová, PhD.,
doc. PaedDr. Tatiana Marcineková, PhD.,
|
KPG/bUZ21/22
|
Predškolská a elementárna pedagogika |
|
2 |
2S |
A |
3 |
L |
|
|
PhDr. Hana Zelená, PhD.,
doc. PaedDr. Monika Máčajová, PhD.,
doc. PaedDr. Tatiana Marcineková, PhD.,
|
KPG/bUZ23/22
|
Inkluzívna pedagogika a didaktika |
|
2 |
2S |
A |
3 |
Z |
|
|
doc. PaedDr. Erik Žovinec, PhD.,
doc. PhDr. Petra Jedličková, PhD.,
|
KPG/bUZ23/22
|
Inkluzívna pedagogika a didaktika |
|
2 |
2S |
A |
3 |
L |
|
|
doc. PaedDr. Erik Žovinec, PhD.,
doc. PhDr. Petra Jedličková, PhD.,
|
KTIT/bUZ26/22
|
Počítačová grafika |
|
2 |
2C |
A |
3 |
L |
|
|
doc. PaedDr. Peter Brečka, PhD.,
Mgr. Miroslav Šebo, PhD.,
|
KTIT/bUZ26/22
|
Počítačová grafika |
|
2 |
2C |
A |
3 |
Z |
|
|
doc. PaedDr. Peter Brečka, PhD.,
Mgr. Miroslav Šebo, PhD.,
|
JC/JAK1ENGE/22
|
Jazyky a kultúry: anglofónny a germánsky areál |
|
2 |
2S |
A |
3 |
L |
|
|
Mgr. Renáta Pavlová, PhD.,
PaedDr. Pavol Burcl, PhD.,
Mgr. Oľga Csalová, PhD.,
|
JC/JAK2RU/22
|
Jazyky a kultúry: ruský areál |
|
2 |
2S |
A |
3 |
Z |
|
|
prof. PaedDr. Elena Zelenická, PhD.,
Mgr. Zuzana Kozárová, PhD.,
|
JC/JAK3ITFR/22
|
Jazyky a kultúry: taliansky a francúzsky areál |
|
2 |
2S |
A |
3 |
Z |
|
|
prof. PaedDr. Elena Zelenická, PhD.,
Mgr. Paula Píšová,
Mgr. Jana Jaščurová,
|
UEM/bUZ32/22
|
Tvorba a manažment projektov |
|
2 |
2S |
PH |
3 |
Z |
|
|
doc. Ing. Viera Papcunová, PhD.,
|
UEM/bUZ32/22
|
Tvorba a manažment projektov |
|
2 |
2S |
PH |
3 |
L |
|
|
doc. Ing. Viera Papcunová, PhD.,
|
UEM/bUZ33/22
|
Finančná gramotnosť |
|
2 |
2S |
PH |
3 |
Z |
|
|
Doc. RNDr. Marta Urbaníková, CSc.,
|
UEM/bUZ33/22
|
Finančná gramotnosť |
|
2 |
2S |
PH |
3 |
L |
|
|
Doc. RNDr. Marta Urbaníková, CSc.,
|
KPSP/bUZ01/22
|
Psychológia tvorivosti |
|
2 |
2S |
A |
3 |
Z |
|
|
PhDr. Robert Krause, PhD., MBA,
PaedDr. Lucia Süttö, PhD.,
|
KPSP/bUZ03/22
|
Psychológia rozhodovania |
|
2 |
2S |
A |
3 |
L |
|
|
PhDr. Eva Ballová Mikušková, PhD.,
|
KTIT/bUZ03/22
|
Digitálne technológie v predškolskej a primárnej edukácii |
|
2 |
2C |
A |
3 |
Z |
|
|
doc. PaedDr. Peter Brečka, PhD.,
|
KTIT/bUZ03/22
|
Digitálne technológie v predškolskej a primárnej edukácii |
|
2 |
2C |
A |
3 |
L |
|
|
doc. PaedDr. Peter Brečka, PhD.,
|
KM/bUZ31/22
|
Základy štatistiky |
|
2 |
2S |
PH |
3 |
L |
|
|
prof. RNDr. Anna Tirpáková, CSc.,
RNDr. Kitti Páleníková, PhD.,
RNDr. Ľubomír Rybanský, PhD.,
|
KM/bUZ31/22
|
Základy štatistiky |
|
2 |
2S |
PH |
3 |
Z |
|
|
prof. RNDr. Anna Tirpáková, CSc.,
RNDr. Kitti Páleníková, PhD.,
RNDr. Ľubomír Rybanský, PhD.,
|
KZA/bUZ29/22
|
Výchova k manželstvu a rodičovstvu |
|
2 |
2C |
A |
3 |
Z |
|
|
RNDr. Barbora Matejovičová, PhD.,
PaedDr. Anna Sandanusová, Ph.D.,
|
KZA/bUZ29/22
|
Výchova k manželstvu a rodičovstvu |
|
2 |
2C |
A |
3 |
L |
|
|
RNDr. Barbora Matejovičová, PhD.,
PaedDr. Anna Sandanusová, Ph.D.,
|
KZA/bUZ30/22
|
Výchova k zdraviu a zdravému životnému štýlu |
|
2 |
2C |
A |
3 |
Z |
|
|
PaedDr. Anna Sandanusová, Ph.D.,
RNDr. Barbora Matejovičová, PhD.,
|
KZA/bUZ30/22
|
Výchova k zdraviu a zdravému životnému štýlu |
|
2 |
2C |
A |
3 |
L |
|
|
PaedDr. Anna Sandanusová, Ph.D.,
RNDr. Barbora Matejovičová, PhD.,
|
Predmet Počítačová grafika nie je určený pre študentov učiteľstva Praktickej prípravy
a učiteľstva Techniky v kombinácii
|
|
|