Študijný plán - Schválený

Akademický rok:
2022/2023
Študijný program:
MS22m - marketingová komunikácia a reklama - (Jednoodborové štúdium, magisterský II. st., denná forma)
Súčet kreditov
Študijná časť: 94
Súčet kreditov
Štátne skúšky: 26
Študijný odbor:
mediálne a komunikačné štúdiá
osoba zodpovedná za realizáciu študijného programu: prof. Mgr. Katarína Fichnová, PhD.
 

Študijná časť
Povinné predmety

Blok - Marketingová komunikácia a reklama Min. 80  Kreditov
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Prízn. Podmieňujúce Vyučujúci
KM/PSMN/22  Pokročilé štatistické metódy pre nematematikov   3 2S  PH      prof. RNDr. Anna Tirpáková, CSc., RNDr. Kitti Páleníková, PhD., RNDr. Ľubomír Rybanský, PhD.,  
KMKR/1AM/22  Médiá v marketingovej komunikácii   3 2P    prof. Mgr. et Mgr. Peter Mikuláš, PhD., Mgr. Dana Hodinková, PhD.,  
KMKR/1MKKV/22  Metodológia kvalitatívneho a kvantitatívneho výskumu   3 1P + 1S    PhDr. Oľga Púchovská, PhD., prof. Mgr. Katarína Fichnová, PhD.,  
KMKR/1MM/15  Strategický marketing   6 2P + 2S    doc. Ing. Milan Džupina, PhD., Mgr. Dana Hodinková, PhD.,  
KMKR/1MZ/15  Manažment značky   3 2P      doc. Ing. Milan Džupina, PhD.,  
KMKR/1PTMK/15  Psychológia tvorivosti v marketingovej komunikácii   3 2P    prof. Mgr. Katarína Fichnová, PhD.,  
KMKR/1TSMK1P/22  Teória sociálnej a masmediálnej komunikácie   3 2P    doc. Mgr. Edita Štrbová, PhD., doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD.,  
KMKR/1VKK1/15  Výcvik komunikačných kompetencií 1   3 2C    prof. Mgr. Katarína Fichnová, PhD., doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD.,  
KMKR/1GM/15  Guerilla marketing   3 2S    doc. Mgr. Edita Štrbová, PhD., doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD., Mgr. Jozef Peniak, PhD.,  
KMKR/1MIMK/15  Manažment integrovanej marketingovej komunikácie   6 2P + 2S    doc. Ing. Milan Džupina, PhD., Mgr. Dana Hodinková, PhD.,  
KMKR/1PM/15  Politický marketing   6 2P + 2S    prof. Mgr. et Mgr. Peter Mikuláš, PhD.,  
KMKR/1TPP/22  Teória persuázie v digitálnom prostredí   3 2S    doc. Mgr. Györgyi Janková, PhD., Mgr. Veronika Szabóová, PhD., doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD.,  
KMKR/1VKK2/15  Výcvik komunikačných kompetencií 2   3 2C    prof. Mgr. Katarína Fichnová, PhD., doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD.,  
KMKR/1DS1/15  Diplomový seminár 1   2 2S      doc. Ing. Milan Džupina, PhD., prof. Mgr. Katarína Fichnová, PhD., Mgr. Dana Hodinková, PhD., prof. PhDr. Dagmar Inštitorisová, PhD., doc. Mgr. Györgyi Janková, PhD., PhDr. Tomáš Koprda, PhD., prof. Mgr. et Mgr. Peter Mikuláš, PhD., Mgr. Jozef Peniak, PhD., PhDr. Oľga Púchovská, PhD., doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD., doc. Mgr. Edita Štrbová, PhD., Mgr. Mária Košková, PhD., Mgr. Veronika Szabóová, PhD., Mgr. Zuzana Schlosserová, PhD., PhDr. Patrik Lenghart, PhD., Mgr. Hana Kiková, PhD.,  
KMKR/1EM/15  Event marketing   3 2S      doc. Mgr. Edita Štrbová, PhD.,  
KMKR/1IM/22  Digitálny marketing a komunikácia   6 2P + 2S    doc. Ing. Milan Džupina, PhD.,  
KMKR/1MV/15  Marketingový výskum   2 2S  PH    doc. Mgr. Györgyi Janková, PhD.,  
KMKR/1PR/15  Public relations   3 2S      Mgr. Veronika Szabóová, PhD., . externý pracovník,  
KMKR/1S/15  Sponzoring   3 2S      Mgr. Dana Hodinková, PhD., Mgr. Zuzana Schlosserová, PhD.,  
KMKR/1UM/22  Art marketing a komunikácia   3 2P      prof. PhDr. Dagmar Inštitorisová, PhD.,  
KMKR/1DS2/15  Diplomový seminár 2   4 2S      doc. Ing. Milan Džupina, PhD., prof. Mgr. Katarína Fichnová, PhD., Mgr. Dana Hodinková, PhD., prof. PhDr. Dagmar Inštitorisová, PhD., doc. Mgr. Györgyi Janková, PhD., PhDr. Tomáš Koprda, PhD., Mgr. Mária Košková, PhD., prof. Mgr. et Mgr. Peter Mikuláš, PhD., Mgr. Jozef Peniak, PhD., PhDr. Oľga Púchovská, PhD., doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD., doc. Mgr. Edita Štrbová, PhD., Mgr. Veronika Szabóová, PhD., Mgr. Zuzana Schlosserová, PhD., PhDr. Patrik Lenghart, PhD., Mgr. Hana Kiková, PhD.,  
KMKR/MPX2/22  Marketingová stáž   6 120sS      Mgr. Mária Košková, PhD., Mgr. Veronika Szabóová, PhD.,  

 
Povinne voliteľné predmety

Blok - Marketingová komunikácia a reklama Min. 12  Kreditov
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Prízn. Podmieňujúce Vyučujúci
KMKR/2MP/15  Mediálna produkcia   3 2S      prof. Mgr. et Mgr. Peter Mikuláš, PhD., Mgr. Veronika Szabóová, PhD.,  
KMKR/2MPF/15  Masmediálne praktikum - fotografia   3 2C      Mgr. Mária Košková, PhD., Mgr. Jozef Peniak, PhD.,  
KMKR/2RT1/15  Reklamná tvorba 1   3 2S      Mgr. Jozef Peniak, PhD., Mgr. Veronika Szabóová, PhD.,  
KMKR/2MPFV/15  Masmediálne praktikum - film a video   3 2C      Mgr. Mária Košková, PhD., Mgr. Jozef Peniak, PhD.,  
KMKR/2OM/15  Online marketing   3 2S      PhDr. Oľga Púchovská, PhD.,  
KMKR/2ORKA/22  Organizácia a riadenie komunikačnej agentúry   3 2P      Mgr. Dana Hodinková, PhD., . externý pracovník, Mgr. Veronika Szabóová, PhD.,  
KMKR/MVDGP/22  Metódy výskumu v digitálnom prostredí   3 2S      PhDr. Oľga Púchovská, PhD., . externý pracovník, Mgr. Hana Kiková, PhD.,  
KFI/DEFI/15  Dejiny filozofie   2 2P      prof. ThDr. Ján Zozuľak, PhD., Doc. Gabriela Jonášková, CSc., doc. Mgr. Viera Jakubovská, PhD., Doc. PaedDr. Ľubica Predanocyová, PhD., doc. Mgr. Klement Mitterpach, PhD., doc. Mgr. Andrea Javorská, PhD., doc. Mgr. Martin Vašek, PhD., Mgr. Lenka Kocinová, PhD., Mgr. Juraj Skačan, PhD.,  
KMKR/2MPIMT/15  Masmediálne praktikum - intermediálna a multimediálna tvorba   3 2C      Mgr. Mária Košková, PhD., Mgr. Jozef Peniak, PhD.,  
KMKR/2RT2/15  Reklamná tvorba 2   3 2C      Mgr. Mária Košková, PhD., PhDr. Tomáš Koprda, PhD.,  
KMKR/2ZMK/22  Žánre v marketingovej komunikácii   3 2P      . externý pracovník, Mgr. Andrea Chlebcová Hečková, PhD.,  
KMKR/ADM/22  Ateliér digitálneho marketingu   3 2S      PhDr. Oľga Púchovská, PhD.,  
KMKR/2ME/22  Etika v mediálnej a marketingovej komunikácii   3 2P + 0S      doc. Mgr. Györgyi Janková, PhD.,  
KMKR/2PMO/15  Postprodukcia marketingových obsahov   3 2S      Mgr. Veronika Szabóová, PhD.,  

 
Výberové predmety

Blok - Marketingová komunikácia a reklama Min. 2  Kredity
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Prízn. Podmieňujúce Vyučujúci
KMKR/3VS1/15  Výberový seminár 1   2 2S      PhDr. Tomáš Koprda, PhD., PhDr. Oľga Púchovská, PhD.,  
KMKR/3VS2/15  Výberový seminár 2   2 2S      PhDr. Tomáš Koprda, PhD.,  
KMKR/KRMS/22  Kritické myslenie   2 2S      doc. Mgr. Erika Moravčíková, PhD.,  

 

Štátne skúšky
Povinné predmety

Blok - Marketingová komunikácia a reklama Min. 24  Kreditov
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Prízn. Podmieňujúce Vyučujúci
KMKR/DPO/15  Diplomová práca a jej obhajoba   20   OB           
KMKR/MAMK/15  Manažment marketingovej komunikácie   2   SS           
KMKR/VMMK/15  Výskum v masmediálnej a marketingovej komunikácii   2   SS           

 
Povinne voliteľné predmety

Blok - Marketingová komunikácia a reklama Min. 2  Kredity
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Prízn. Podmieňujúce Vyučujúci
KMKR/KUMS/15  Kultúra a umenie pre masmediálne štúdiá   2   SS           
KMKR/NMK/15  Nástroje marketingovej komunikácie   2   SS           
KMKR/TSaMK/15  Teória sociálnej a marketingovej komunikácie   2   SS           

 


Za údajom o rozsahu výučby sa môže vyskytovať nasledujúci symbol:
d - Dní za semester
h - Hodín za týždeň
s - Hodín za semester
t - Týždňov za semester
Pokiaľ nie je uvedený žiadny z týchto symbolov, predpokladá sa rozsah "hodín za týždeň"

Pri predmetoch v študijných programoch sa môžu vyskytovať ďalšie znaky
! - v danom akademickom roku sa predmet nerealizuje
+ - predmet sa nerealizuje, možno od nasledujúceho akademického roku
- - predmet sa realizuje poslednýkrát

* - predmet má viac podmieňujúcich predmetov


Prízn. - Príznak predmetu v študijnom pláne:
P - profilový predmet študijného programu