Študijný plán - Schválený

Akademický rok:
2023/2024
Študijný program:
XMS22b - marketingová komunikácia a reklama - (Jednoodborové štúdium, bakalársky I. st., externá forma)
Súčet kreditov
Študijná časť: 170
Súčet kreditov
Štátne skúšky: 10
Študijný odbor:
mediálne a komunikačné štúdiá
osoba zodpovedná za realizáciu študijného programu: prof. Mgr. Katarína Fichnová, PhD.
 

Študijná časť
Povinné predmety

Blok - Marketingová komunikácia a reklama Min. 132  Kreditov
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Prízn. Podmieňujúce Vyučujúci
KMKR/1O/22  Propedeutika vysokoškolského štúdia   3 2S  PH      Mgr. Dana Hodinková, PhD.,  
KMKR/1PMS1/22  Psychológia mediálnej komunikácie 1   6 2P + 2S    doc. Mgr. Edita Štrbová, PhD., prof. Mgr. Katarína Fichnová, PhD.,  
KMKR/1USJ/15  Úvod do štúdia jazykov   3 2S      Mgr. Zuzana Schlosserová, PhD., doc. Mgr. Marek Debnár, PhD.,  
KMKR/1UVMK/15  Úvod do vedy masovej komunikácie   4 2P    prof. Mgr. et Mgr. Peter Mikuláš, PhD., Mgr. Dana Hodinková, PhD.,  
KMKR/1ZM/15  Základy marketingu   6 2P + 2S    doc. Mgr. Györgyi Janková, PhD.,  
KMKR/1JK/15  Jazyková kultúra   3 2S      PhDr. Patrik Lenghart, PhD.,  
KMKR/1PMS2/22  Psychológia mediálnej komunikácie 2   6 2P + 2S    prof. Mgr. Katarína Fichnová, PhD., PhDr. Oľga Púchovská, PhD.,  
KMKR/1PrMK/15  Propedeutika marketingovej komunikácie   4 2S    prof. Mgr. et Mgr. Peter Mikuláš, PhD.,  
KMKR/1ZMPR/15  Základy manažmentu a podnikového riadenia   4 2S    doc. Mgr. Györgyi Janková, PhD.,  
KMKR/1ZSMS/15  Základy sociológie pre masmediálne štúdiá   3 2S      doc. PhDr. Monika Štrbová, PhD., Mgr. Marcela Šarvajcová, PhD.,  
KM/SPN/22  Štatistika pre nematematikov   3 2S  PH      prof. RNDr. Anna Tirpáková, CSc., RNDr. Kitti Páleníková, PhD., RNDr. Ľubomír Rybanský, PhD.,  
KMKR/1AMP/15  Analýza mediálnych produktov   6 2P + 2S    prof. Mgr. et Mgr. Peter Mikuláš, PhD., Mgr. Dana Hodinková, PhD.,  
KMKR/1FP/15  Filozofická propedeutika   3 2S      Doc. ThDr. PhDr. Tomáš Pružinec, PhD.,  
KMKR/1ZE/15  Základy ekonomiky   6 2P + 2S    doc. Ing. Milan Džupina, PhD.,  
KMKR/1MSV/15  Metódy sociálnych vied   6 2P + 2S    prof. Mgr. Katarína Fichnová, PhD., doc. Mgr. Edita Štrbová, PhD.,  
KMKR/1SS/15  Segmentácia spotrebiteľa   6 2P + 2S    doc. Mgr. Edita Štrbová, PhD., doc. Mgr. Györgyi Janková, PhD.,  
KMKR/1TMKP/15  Tvorba marketingovo-komunikačných projektov   3 2S  PH    doc. Mgr. Györgyi Janková, PhD.,  
KMKR/1GD/15  Grafický dizajn   3 2S  PH      PhDr. Tomáš Koprda, PhD.,  
KMKR/1SPV1/15  Sociálno-psychologický výcvik 1   3 2C    doc. PhDr. Blandína Šramová, PhD.,  
KMKR/1VKP/15  Vývoj a klasifikácia písma   3 2S      PhDr. Tomáš Koprda, PhD.,  
KMKR/1VP/15  Všeobecná poetika   3 2S      doc. Mgr. Martin Boszorád, PhD.,  
KMKR/1VTU/15  Všeobecná teória umenia   3 2P      prof. PhDr. Dagmar Inštitorisová, PhD.,  
KMKR/1MMa/15  Medzinárodný marketing   6 2P + 2S    doc. Ing. Milan Džupina, PhD., Mgr. Dana Hodinková, PhD.,  
KMKR/1PP1/15  Propagačné prostriedky 1   3 2S  PH      Mgr. Mária Košková, PhD., Mgr. Jozef Peniak, PhD.,  
KMKR/1T/15  Typografia   3 2S  PH      PhDr. Tomáš Koprda, PhD.,  
KMKR/1USBP/15  Úvodný seminár k bakalárskej práci   2 2S      PhDr. Patrik Lenghart, PhD., Mgr. Zuzana Schlosserová, PhD.,  
KMKR/1VS/22  Všeobecná štylistika   3 2S  PH      PhDr. Patrik Lenghart, PhD.,  
KMKR/1PP2/15  Propagačné prostriedky 2   3 2S  PH      Mgr. Mária Košková, PhD., Mgr. Jozef Peniak, PhD.,  
KMKR/1PsR/15  Psychológia reklamy   6 2P + 2S    doc. Mgr. Edita Štrbová, PhD., Mgr. Veronika Szabóová, PhD.,  
KMKR/1SBP1/15  Seminár k bakalárskej práci 1   2 2S      doc. Ing. Milan Džupina, PhD., prof. Mgr. Katarína Fichnová, PhD., Mgr. Dana Hodinková, PhD., prof. PhDr. Dagmar Inštitorisová, PhD., doc. Mgr. Györgyi Janková, PhD., PhDr. Tomáš Koprda, PhD., Mgr. Mária Košková, PhD., PhDr. Patrik Lenghart, PhD., prof. Mgr. et Mgr. Peter Mikuláš, PhD., Mgr. Jozef Peniak, PhD., PhDr. Oľga Púchovská, PhD., Mgr. Zuzana Schlosserová, PhD., doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD., Mgr. Veronika Szabóová, PhD., doc. Mgr. Edita Štrbová, PhD.,  
KMKR/1SPMS/22  Sociálna psychológia pre mediálne štúdiá   6 2P + 2S      doc. Mgr. Edita Štrbová, PhD., doc. PhDr. Blandína Šramová, PhD.,  
KMKR/1MP/15  Marketingová prax   6 120sC      Mgr. Veronika Szabóová, PhD., Mgr. Veronika Szabóová, PhD., doc. Mgr. Györgyi Janková, PhD.,  
KMKR/1SBP2/15  Seminár k bakalárskej práci 2   2 2S      doc. Ing. Milan Džupina, PhD., prof. Mgr. Katarína Fichnová, PhD., Mgr. Dana Hodinková, PhD., prof. PhDr. Dagmar Inštitorisová, PhD., doc. Mgr. Györgyi Janková, PhD., PhDr. Tomáš Koprda, PhD., Mgr. Mária Košková, PhD., PhDr. Patrik Lenghart, PhD., prof. Mgr. et Mgr. Peter Mikuláš, PhD., Mgr. Jozef Peniak, PhD., PhDr. Oľga Púchovská, PhD., Mgr. Zuzana Schlosserová, PhD., doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD., Mgr. Veronika Szabóová, PhD., doc. Mgr. Edita Štrbová, PhD.,  

 
Povinne voliteľné predmety

Blok - Marketingová komunikácia a reklama Min. 36  Kreditov
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Prízn. Podmieňujúce Vyučujúci
KMKR/2FM/15  Fotografia pre masmédiá   3 2S  PH      Mgr. Mária Košková, PhD.,  
KMKR/2PVT/15  Praktikum výpočtovej techniky   3 2S      PhDr. Tomáš Koprda, PhD., Mgr. Jozef Peniak, PhD.,  
JC/CJI2Aj1/15  Odborný jazyk: Anglický jazyk 1   2 2S  PH      Mgr. Oľga Csalová, PhD., PaedDr. Pavol Burcl, PhD.,  
KMKR/2ER/22  Estetika reklamy   2 1P + 1S      doc. PhDr. Michaela Malíčková, PhD.,  
JC/CJI2Aj2/15  Odborný jazyk: Anglický jazyk 2   2 2S  PH      PaedDr. Pavol Burcl, PhD., Mgr. Oľga Csalová, PhD.,  
KMKR/2TK/15  Teória komunikácie   3 2S      PhDr. Oľga Púchovská, PhD.,  
KMKR/2TRT/22  Text v digitálnej komunikácii   3 2S      Mgr. Veronika Szabóová, PhD.,  
KMKR/2ZI/22  Nástroje digitálnej tvorby 1   3 2S      PhDr. Tomáš Koprda, PhD.,  
KMKR/2AT/15  Audiovizuálna tvorba   3 2S      Mgr. Andrea Chlebcová Hečková, PhD.,  
KMKR/2LF/15  Lexikológia a frazeológia   3 2S      Mgr. Veronika Cillingová, PhD.,  
KMKR/2SPV2/15  Sociálno-psychologický výcvik 2   3 2C    doc. PhDr. Blandína Šramová, PhD.,  
KMKR/2VK/15  Vizuálna komunikácia   3 2P      Mgr. Mária Košková, PhD., prof. PhDr. Dagmar Inštitorisová, PhD.,  
KMKR/2VT/15  Výcvik tvorivosti   3 2C  3, 4      prof. Mgr. Katarína Fichnová, PhD.,  
KMKR/2ZK/22  Nástroje digitálnej tvorby 2   3 2S      PhDr. Tomáš Koprda, PhD.,  
KMKR/2AMT/22  Ateliér marketingovej tvorby   2 2S      PhDr. Oľga Púchovská, PhD., Mgr. Zuzana Schlosserová, PhD.,  
KMKR/2MPr/15  Mediálne právo   3 2S  PH      Mgr. Petr Kocina, PhD., LL.M.,  
KMKR/2TM/22  Teória metafory   3 2S  PH    doc. PhDr. Jitka Rožňová, PhD.,  
KMKR/NDGTV/22  Nástroje digitálnej tvorby 3   3 2S  PH      PhDr. Tomáš Koprda, PhD.,  
KMKR/2MPx/15  Mediálna prax   2 120sC      Mgr. Mária Košková, PhD., Mgr. Veronika Szabóová, PhD.,  

 
Výberové predmety

Blok - Marketingová komunikácia a reklama Min. 2  Kredity
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Prízn. Podmieňujúce Vyučujúci
KMKR/3VS/15  Výberový seminár   2 2S  2, 3      Mgr. Veronika Szabóová, PhD.,  
KMKR/3ZE/15  Žurnalistická etika   2 2S  2, 3      . externý pracovník, Mgr. Andrea Chlebcová Hečková, PhD.,  
KMKR/2TF/15  Teória farieb   3 2S  2, 3      prof. PhDr. Dagmar Inštitorisová, PhD., Mgr. Zuzana Schlosserová, PhD.,  
KMKR/KKvMK/22  Krízová komunikácia v marketingovej komunikácii   2 2S  2, 3      Mgr. Veronika Szabóová, PhD.,  

 

Štátne skúšky
Povinné predmety

Blok - Marketingová komunikácia a reklama Min. 10  Kreditov
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Prízn. Podmieňujúce Vyučujúci
KMKR/BPO/15  Bakalárska práca a jej obhajoba   10   OB           

 
Povinne voliteľné predmety
 


Za údajom o rozsahu výučby sa môže vyskytovať nasledujúci symbol:
d - Dní za semester
h - Hodín za týždeň
s - Hodín za semester
t - Týždňov za semester
Pokiaľ nie je uvedený žiadny z týchto symbolov, predpokladá sa rozsah "hodín za týždeň"

Pri predmetoch v študijných programoch sa môžu vyskytovať ďalšie znaky
! - v danom akademickom roku sa predmet nerealizuje
+ - predmet sa nerealizuje, možno od nasledujúceho akademického roku
- - predmet sa realizuje poslednýkrát

* - predmet má viac podmieňujúcich predmetov


Prízn. - Príznak predmetu v študijnom pláne:
P - profilový predmet študijného programu